۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

علت فوت محسن روح الامین

پاسداران: هرچند این سیره ی نظام اسلامی مانند همیشه پابرجاست که خطاهای برخی افراد مشخص … که منجر به حوادث و جنایاتی مانند موضوع بازداشتگاه کهریزک – که در آن چند نفر از بازداشت شدگان اغتشاشگر بعلت عدم رسیدگی به وضع جسمانی مبتلا به بیماری و نهایت فوت شدند – گردید را … با ذره بین مورد بررسی و رسیدگی قرار می دهد.

تابناک: گزارش پزشکی قانونی: بر اساس این گزارش ، مرگ ناشی از استرس های فیزیکی ، شرایط بد نگهداری ، ضربات متعدد و نیز اصابت جسم سخت عنوان شده و قویا ابتلای آن مرحوم و فوت به علت بیماری و مننژیت نفی شده است.

جام جم: پزشکي قانوني کشور هر گونه ابتلاي محسن روح الاميني را به بيماري مننژيت كه در جريان بازداشت بخاطر شركت در تجمع 18 تيرماه گذشته در بازداشتگاه كهريزك درگذشت، رد كرد و در گزارشي رسمي گفت كه اصابت جسم سخت به سر باعث مرگ او شده است.

قابل توجه اینکه خبر تابناک در 9 شهریور 1388 و خبر جام جم نیز در همین روز منتشر شده است. اما این دوست عزیز در تاریخ 22 شهریور مرقوم فرمودند که عده ای به علت عدم رسیدگی به بیماری فوت شده اند. حتما اون بیماری اسمش هم مننژیت بوده. عجب رویی! فکر کنم اگر دادگاه شکنجه گران و قاتلان روح الامین هم برگزار شه بازهم عقیده ایشون پابرجاست. آخه از قدیم گفتن حرف مرد یکیه!

0 نظرات:

ارسال یک نظر